FANDOM

Wentylacje to jedna z mechanik gry i "pseudo-lokacji" w fabryce z Five Nights at Candy's 2. Nie korzystają z nich wszystkie animatroniki, lecz i takie się znajdą, które postarają się dostać do nas przez wentylacje.

Animatroniki

Jak wspomniano wcześniej, niektóre postacie spróbują się dostać wentylacją.

Zniszczony Chester

Zniszczony Chester począwszy od 2 nocy będzie się dobijał do wylotów wentylacji. Z każdą nocą będzie to robił coraz szybciej. Na początek gracz usłyszy stuki i będzie mógł zobaczyć Zniszczonego Chestera. Grający może odstraszyć go dzwoniąc w tym samym pokoju gdzie się dobija do kanałów wentylacyjnych. Jeżeli gracz tego nie zrobi, animatronik w końcu się dostanie i zniknie z pokoju. Wtedy usłyszymy dudnienie, które nagle ustanie. Po tym Zniszczony Chester wyjdzie z kanału i znajdzie się z tyłu biura. Póki nie zedeimjemy monitora Zniszcz. Chester nie zaatakuje co pozwala przetrwanie cięższych nocy[Według jednej z strategji.]

The CAT

CAT to druga postać, która dostaje się do nas przez wentylacje. Pomimo, że może wchodzić i holem i wentylacją, częściej korzysta z tej drugiej opcji. Na początku gracz usłyszy stuki w losowym pokoju. Jeżeli BARDZO SZYBKO nie zareaguje, po chwili usłyszy dobicie się CAT'a do wentylacji. To co go różni od Zniszcz. Chestera to to, że zaatakuje od razu.

Pia

Cat 12 Cam próbujący dostać się do wentylacji.