FANDOM

184
Strona "Przechowywalnia" jest zbyt krótka lub nie opisane są w niej wszystkie elementy.

Five Nights at Candy's Wikia Polska prosi cie, byś to zmienił!!!

Czy czegoś tu nie brakuje?

...Pewnie zauważyłaś, że są dodatkowe drzwi w drugim pokoju imprez, uh... na CAM 09. J-ja myślę *kaszel* ż-że tego nie ma na mapie dlatego, że nie ma tam nic specjalnego. Używamy go, jako przechowywalni, nie wchodź tam, jak, j-ja nawet sam nie byłem, wiesz, ja chciałem tylko poinformować, że nie musisz się martwić o to. To nie jest błąd, tego nie ma na mapie. Wiesz, coś w tym stylu...
 Phone Guy o Przechowywali w Nocy 5 o tym pokoju. 

Przechowywalnia (z ang. Storage Room) to tajemniczy pokój nie zawierający "nic specjalnego", jak określa to Phone Guy. W systemie kamer restauracji nie mamy oznaczonej kamery tej lokacji, a więc nie wiadomo, jak może ona wyglądać, osoba kontaktująca się z nami przez telefon w nocy 5 nie podaje głębszych informacji na jej temat, ale informuje nas, że sama tam nigdy nie była. Jedynym widocznym elementem pokoju są brązowe drzwi wejściowe lub wyjściowe do/z niego są pokazane na kamerze CAM 09 .

Przypuszczenia

  • Gdyby nie słowa Phone Guy'a, nikt nie wiedziałby ,że ten pokój jest znaczący
  • Ponoć gościu dzwoniący do nas coś ukrywa, ponieważ mówi lekko z przestrachem i stara się, jak najszybciej skończyć temat. Jednak mówi też, że nie dowiedział tego miejsca.