FANDOM

OST (Original Soundtrack), to oficjalne piosenki/melodie wykorzystane w grach.

W trzeciej odsłonie FNaC mamy jak na razie najwięcej melodii - jest ich aż szesnaście. Cały soundtrack można pobrać na GameJolt'cie.

Menu Theme

Menu Theme (Po. Motyw menu) to pierwszy soundtrack w grze. Usłyszeć go można zaraz po odpaleniu gry.

The Rat & Cat Theater

The Rat & Cat Theater (Pol. Teatr Rata i Cata) to drugi soundtrack w grze. Usłyszeć go można podczas zwiedzania lokacji o tej właśnie nazwe.

Dreamscape

Dreamscape (Pol. Lekki sen) to czwarty sondttrack w grze. Usłyszeć go można podczas pobytu w Dreamscape.

Deepscape

Deepscape (Pol. Głębszy sen) to czwarty sondtrack w grze. Usłyszeć można go podczas eksplorowania Deepscape'u. Jest to pogłębiona wersja Dreamscape, czwartego utworu z gry.

My Sleep Music

My Sleep Music (Pol. Moja muzyka do spania) to piąty soundtrack w grze. Usłyszeć go można po włączeniu taśmy.

Utwór brzmi dość realistycznie, w tle słychać przewijającą się kasetę.

Safety

Safety (Pol. Bezpieczeństwo) to szósty utwór w grze. Usłyszeć go można w minigrze po nocy 5, kiedy Puppeter opuści pokój.

Forgotten

Forgotten (Pol. Zapomniany) to siódmy utwór w grze. Usłyszeć go można w nocy piątej , jeśli w poprzednich nocach zrzucaliśmy Kota Origami ze stolika, podczas rozmowy z nim. Jego nazwa nawiązuje do uczuć Kota z Origami i nazwy zakończenia.

Confrontation

Confrontation (Pol. Konfrontacja) to ósmy sondtrack w grze. Usłyszeć go można podczas rozmowy z Vinnie'm przed Nocą Finalną.

Fishing with Candy

Fishing with Candy (Pol. Wędkowanie z Candy'm) to dziewiąty soundtrack w grze. Usłyszeć go można podczas minigry Fishing with Candy.

Cindy's Garden

Cindy's Garden (Pol. Ogródek Cindy) to dziesiąty soundtrack w grze. Usłyszeć go można podczas minigry Cindy's Garden.

Candy's Adventure - The Adventure Begins!

Candy's Adventure - The Adventure Begins! (Pol. Przygoda Candy'ego - Przygoda się rozpoczyna!) to jedenasty soundtrack w grze. Usłyszeć go można podczas grania w jedną z minigier - Candy's Adventure.

Candy's Adventure - Under-The-Ground Underground

Candy's Adventure - Under-The-Ground Underground (Pol. Przygoda Candy'ego - Pod ziemią Podziemi) to dwunasty soundtrack w grze. Usłyszeć go można w minigrze Candy's Adventure.

Candy's Adventure - The Secret Underground Liar

Candy's Adventure - The Secret Undergrond Liar (Pol. Przygoda Candy'ego - Kłamca Tajnych Podziemi) to trzynasty soundtrack w grze. Usłyszeć go można w minigrze Candy's Adventure.

Candy's Adventure - Fight Like Cat and Dog

Candy's Adventure - Fight Like Cat and Dog (Pol. Przygoda Candy'ego - Walcz jak Kot i Pies) to czternasty utwór w grze. Usłyszeć go można w minigrze Candy's Adventure, podczas walki z boss'em.

Extra Theme

Extra Theme to piętnasty utwór w grze. Usłyszeć go można w zakładce Extra.

The End

The End (Pol. Koniec) to szesnasty utwór w grze. Usłyszeć go można w Prawdziwym Zakończeniu.