FANDOM

Emil „Ace” Macko jest twórcą całej franczyzy Five Nights At Candy's, oraz jej postaci.

Wygląd

Wygląd Emila jest nieznany. Po jego awatarze można jednak wnioskować tyle, że ma brązowe włosy i zielone oczy.

Historia

Historia Emila jest w większości nieznana. Wiadomo jednak jakie były jego początki z serią FNaC. Twórca zaczął od stworzenia głowy Candy'ego, który w pierwszej wersji był ciemniejszy. Następnie opublikował kilka renderów. Kolejnym krokiem było dopracowanie wyglądu Candy'ego oraz stworzenie Cindy i pozostałych animatroników. Ludziom spodobał się pomysł na te postacie i pragnęli zagrać w grę z ich udziałem. Na ich życzenie Emil stworzył pierwszą odsłonę gry i nie miał w planach robić kolejnych. Po sukcesie pierwszej części postanowił jednak wydać kolejne, przyczyniając się do powstania FNaC 2 i FNaC 3.

W pewnym momencie postać Candy'ego wystąpiła w grze The Return to Freddy's, bez zgody autora. W produkcji były wykorzystywane wszystkie jego rendery a nazwa animatronika została zmieniona na „Sugar” (ang. Cukier). Po interwencji Emila postać ta została usunięta i nie wystąpiła w finalnej grze. W drugiej części gry TRtF, Sugar powrócił już jako inny bohater. Niezadowolenie twórcy gry TRtF i ciągły żal do Emila, sprawił iż w plikach jego gry można znaleźć postać Macko z podpisami „Emil Macko is bitch” oraz „Emil Macko is jackass”.

Ciekawostki

  • Emil posiada kanał na YouTube oraz konta na Twitterze, DeviantArt'cie i Imgur'rze.
  • Emil gra w Minecraft.