FANDOM

...Uch... Zawsze lubiłem Blank'a i to nie jeden to naprawdę świetny pomysł... hmm... Tak, jego strój jest wykonany z specjalnego tworzywa sztucznego. Myślę, że dzieci mogą przyjść i robić na nim grafiki i rozpocząć rysowanie na głowie albo czymś innym - Na jego ręce, oczach, ale inni myślą tutaj, że to przerażające... Hmm. Robiliśmy wszelkie starania, aby go naprawić, ale... Uch... trochę brakuje części jego głowy i ramion , ale-ale dzieci nie widzą go w swoich umysłach. Ty jesteś dojrzały, a oni nie. Hmm tak, miał tydzień za tygodniem, aż jego głowa jest porządnie ubita, więc on może działać trochę dziwnie... Hmm, jak on czasem będzie chciał dostać się do biura przez okno, to uda mu się roztłuc lekką szybę za pierwszym razem. Można się go pozbyć po prostu zamykając okno, żeby nie rozbił szyby...
 Phone Guy o Blanku w Nocy 3 

Czy nie chciałbyś poznać starego Candy'ego albo RAT'A?

Blank to jeden z antagonistów z Five Nights at Candy's.

Wygląd

Blank jest humanoidalnym animatronikiem o ciemnych oczach, którego model jest typowy w Five Nights at Candy's, a składa się z tułowia, głowy, dwóch rąk i nóg. Przeciwnik jest podniszczony mimo to, że go używa. Nie ma szyi, głowa jest najnormalniej w świecie wbita w drążki wystające zza korpusu, przez co można zajrzeć w jego głąb. Da się także dostrzec wyraźne połączenia miedzy poszczególnymi częściami ciała. W miejscu serca znajduje się dziura. Ramiona mogą być odłączone od mechanicznego szkieletu i bliskie odpadnięciu, a tym bardziej lewę, jako że jest popękane. Lewa ręka, jak i nogi składają się z dwóch segmentów, a prawa tylko z jednego, ponieważ dalej jest tylko kawałek metalowej części, przecięty. Możliwe, że posiada dwie dziury w głowie. Gdzieniegdzie u niego można dostrzec przewody. Dzięki zakładce "extra" można zauważyć jego trzy palczaste stopy. Dłoń także jest wyposażona w tą ilość palców. Za zębami kryje się druga szczęka animatronika. Jednak najbardziej w oczy rzucają się rysunki narysowane na całym ciele Blank'a przez dzieci w jego wizerunku. Swoim wyglądem może nawiązywać do Springtrap'a - Postaci z gry Five Nights At Freddy's 3.

Zachowanie

Blank wisi na zaczepach w Pokoju do rysowania, ale zacznie się uruchamiać dopiero od nocy trzeciej. Staje się niebezpieczny o godzinach 12-5AM. Pierwszą rzeczą jaką zrobi po włączeniu się jest odwrócenie głowy w stronę obiektywu śledzącej go kamery. Jeśli będzie planować atak, odczepi się od metalowych prętów i stanie na podłodze nie odrywając wzroku od obserwatora. Prędzej czy później decyduje się złapać gracza i w tym celu opuści lokacje startową. Jest bardzo szybki i chwile później znajdzie się w Sali Głównej 3 (Pojawi się od razu, kiedy kamera zostanie zmieniona na tą od tego pokoju). W jego przypadku należy działać, jak najszybciej, gdy tylko zniknie z dotychczasowego miejsca). Atakuje inaczej niż pozostałe animatroniki, nie wchodzi ani z lewej, ani z prawej strony, a rozbija szybę na przeciw Mary i przez nią wchodzi do biura. Jednak nie roztrzaska metalowej odsłony, a więc należy ją włączyć w potrzebie. Blank i tak spróbuje się przedostać, ale jak wspomniano, jest to bezskuteczne i po chwili odpuści. Wróci tam skąd przyszedł. Gdy jednak grający nie zdąży się w porę obronić, animatronik dopnie swego. Wejście Blank'a do biura może być nieco nietypowe. Z początku zostanie ono zasygnalizowane dźwiękiem tłuczonego szkła, a potem jedynym źródłem światła w biurze będzie przewrócona lampka, która zacznie migać, by potem nastała kompletna ciemność, którą zakończy po jakimś czasie jego Jumpscare.

Porady

  • Jeśli jakiś animatronik jest w Sali Głównej 3, Blank nie może się tam dostać i rozbić szybę.

Odgłosy

Odgłosy podczas tłuczenia szyby przez Blank'a.

Rozbicie szyby 2

Dźwięk, gdy Blank dostanie się do Biura.

Efekt Blank'a 1

Ciekawostki

  • Został prawdopodobnie zniszczony przez poprzedniego stróża.
  • Nowicjusze często, gdy spotkają Blank'a myślą, że mają do czynienia ze Springtrap'em z Five Nights at Freddy's 3. Podobne zdanie mieli niektórzy przyszli gracze Five Nights at Candy's, kiedy obejrzeli film zwiastujący grę (tzw. trailer), gdzie pojawił się Blank.
  • Słowo ,,Blank" w tym przypadku może oznaczać ,,Pusty", ,,Bezbarwny", ,,Bez wyrazu", ,,Półwyrób", ,,Bezmyślny", ,,Bezrozumny" lub ,,Obojętny"
  • Blank ma najwięcej odpowiedników z Five Nights at Freddy's niż jakakolwiek inna postać w Five Nights at Candy's. Nawiązuje do Springtrap'a z powodu wyglądu, Foxy'ego z pierwszej części FNaF, gdyż używa faz i biegnie do nas, a także dzieci go poniszczyły, jak Mangle.
  • Blank, jako jedyny animatronik wykorzystuje fakt, że CAM 05 jest połączone z biurem przez co wydaje się, być inteligentniejszy, ale fakt, że nie korzysta z drzwi po nieudanym planie usuwa mu tę cechę.
  • Jeżeli dobrze się przypatrzymy, to możemy zauważyć, że na jego ciele są narysowani Bonnie, Freddy i Foxy z Five Night's at Freddy's 1.
  • Na ułamek przed Jumpscare jego oczy są puste.
  • Na jego głowie jest narysowane martwe dziecko z dorosłym człowiekiem, który przypomina Purple Guy'a.
  • Blank posiada jakieś otwory na uszy na głowie, więc nie wiadomo czy to humanoid.
  • W zakładce Extra można zobaczyć jego stopy. Co ciekawe, wyglądają jak nowe i jak te od Starego Candy'ego.
  • Blank jest jednym z trzech animatroników mających więcej niż jedną pozycję w tym samym pokoju (są jeszcze Stary Candy i Chester).
  • Jest jedynym animatronikiem, który porusza się na kamerach bez powodowania zakłóceń.
  • Blank prawdopodobnie miał być kimś w rodzaju orangutana. Dowodem na to są ręce długie do kolana.
  • Jest najbardziej zniszczony ze starych animatroników.
  • Jest jedynym starym animatronikiem występującym w trailerze.
  • Foxy z pierwszej części Five Nights at Freddy's po nieudanym ataku może być w fazie 1 lub 2 w miejscu startowym (Zależy od nocy, w której jest gracz). Natomiast Blank po tym, jak zaliczył porażkę, może być wyłącznie w pierwszej pozycji w Pokoju do rysowania.
  • Element gry, kiedy Blank dostanie się do biura zaskakująco przypomina ten, w którym robi to Candy po skończeniu się energii.
  • Na teaserze z Blankiem po podświetleniu między słowem "the" i "broken" pojawia się cyfra 2 i zmienia słowo "the broken" na "the too broken" (tłum. za bardzo uszkodzony).
  • Emil "Ace" Macko umieścił na swoim blogu zdjęcie endoszkieletu Blank'a.
  • Można powiedzieć, że Blank ma "Współlokatora", a jest nim Markiplier.

Galeria

Bezpośrednio w grze

Niebezpośrednio w grze

Inne

Postacie
Five Nights at Candy's CandyCindyChesterPingwinBlankStary CandyRAT
Five Nights at Candy's 2 Nowy CandyNowa CindyZniszczony ChesterZniszczony PingwinZniszczony BlankRATCAT
Five Nights at Candy's 3 RAT
Easter Eggi Cienisty CandyMarkiplier animatronikScribble NettySmutna marionetka